Bardzo się staramy, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania, ale oczywiście może się zdarzyć, że będziesz musiał/a dokonać zwrotu albo reklamacji. W takim przypadku postępuj według poniższych instrukcji.
Zwroty
Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od zakupu (bez podania przyczyny). W tym celu prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@moldness.pl.
Produkty należy odesłać na adres:
Mirela Zielińska
ul. Fryderyka Chopina 6/6
75-577 Koszalin
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń. Prosimy też o staranne zapakowanie przesyłki.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@moldness.pl.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Fryderyka Chopina 6/6, 75-577 Koszalin.
W związku z wadą można żądać:
– wymiany rzeczy na wolną od wad,
lub złożyć oświadczenie o:
– odstąpieniu od umowy (w przypadku wady istotnej).
Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.